شناسهٔ خبر: 217377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم

تاکید نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم در دیدار معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های حوزه مسکن در استان بررسی شد و بر تداوم و تقویت خدمت رسانی به مردم تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،غلامرضا کاظمیان، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی، در سفر به استان خراسان شمالی با حجت‌الاسلام نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، کاظمیان گزارشی از مهم‌ترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی در خراسان شمالی ارائه کرد و به روند اجرای پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های توسعه شهری و اقدامات انجام‌شده در حوزه تأمین و ساخت مسکن در استان اشاره کرد.
وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شهری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات مسکن از اولویت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات در استان انجام شده و تلاش می‌کنیم روند پیشرفت طرح‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و فشرده در وزارتخانه برای پیگیری امور استان‌ها افزود: در شرایط کنونی کشور، خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و مجموعه وزارت راه و شهرسازی با تمام توان در این مسیر تلاش می‌کند.
در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز با قدردانی از اقدامات انجام‌شده در حوزه راه، شهرسازی و مسکن، بر ضرورت توجه ویژه به نیازهای مردم و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در بهبود کیفیت زندگی مردم گفت: هر اقدامی که بتواند به رفاه و رضایت مردم منجر شود، ارزشمند است و مسئولان باید با تلاش مضاعف، روند خدمت‌رسانی را تقویت کنند.
در پایان این دیدار، بر تداوم تعامل و همکاری میان مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی برای پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی در خراسان شمالی تأکید شد.